Terugbetalingsbeleid

Retourneren consumenten:
Binnen 30 dagen na aankoop, retour-aanvraag via info@theskincompany.nl
De verzendkosten voor de retourzending zijn voor uw rekening.
Verleende kortingen en/of niet betaalde verzendkosten worden automatisch verrekend.
Beschadigde, geopende of gebruikte producten/verpakkingen worden niet geaccepteerd.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
The Skin Company vergoedt alle betalingen van u als consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. The Skin Company gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij jij instemt met een andere methode. De verzendkosten van de levering worden niet geretourneerd.

Ik heb een verkeerd product ontvangen
Als een product geruild moet worden door een fout van ons, bijvoorbeeld als er een verkeerd product is gestuurd, of door een defect aan een product, dan zijn de verzendkosten (retour + opnieuw verzenden) voor onze rekening.

Ik heb een vraag over ruilen of retourneren
Heeft u vragen over de mogelijkheid tot ruiling of retourneren van een product? Neem dan contact met ons op via info@theskincompany.nl of via WhatsApp. Wij streven ernaar uw vraag direct te beantwoorden.